Hemma!!

Heeej nu så sitter jag hemma hos min pappa och har det piss, jag ska tydligen damsuga eller så ska jag tvätta golvet med en måpp=/
Pappa och Annica är på väg till en hundtutställning, jag årkade inte följa med så jag stannade hemma=)
Vad ska ni göra idag då?? Jag ska inte göra så mycket=) Jag har fått en läxa i SO och jag ska nog ta och läsa den några gånger för att vi kommer säkert ha skriflit och då är det kanske bra att kunna den=)
Jag tycker det är lite konstigt att jag redan har fått 3 läxor, en i hemkumpa och sen 2 i SO, jag tycker att det inte är så farligt men redan förta veckan så har jag fått läxor=/
Nu så går jag ju i 8:an och det tycker jag inte är så farligt, med det som är dåligt är ju att man för betyg nu så jag e lite skray vad jag kommer att få på mina prov, jag hoppas att det går bra, men jag ska inte tänka på det nu=)
Just nu sitter jag och lussnar på Green Day, går på MTV=)
Men ska dra=)



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0