Ledsen=(

Heeej jag är ledsen att jag inte skrivit på länge=(
Men jag har haft lite annat för mig=)
Det är den mest konstiga semestern jag har varit med om, pappa blir arg för att jag trillar i lera och sen så blir han arg när jag sa ett ord så blev han han piss arg och säger att jag har problen och att jag är ett problem barn, det skriker han.
Men det är inget att fundera över nu=)
Just nu så är jag hos min kompis, det är skola i morgon, jag har värkligen saknat skolan=)
Ni tycker säkert att jag är konstig, men det är så att jag inte har gjort så mycket dom hära dagarna så jag har facktist längtat efter alla läxor och alla lektioner=)
Men jag ska nog ta och vara med min kompis nu så Heej Då=)




PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0