Skolan=)

Heeej bloggen=)
Jag är ledsen att jag inte skrivit på länge, det är fär att internet inte har fungerat hemma hos min papppa men som tur var så har han ficksat det nu så jippi=)
Men idag så har jag varit på IKEA och köpt ett par rullgardiner till mitt rum, efter det så var vi hos våra kompisar och fikade, sen så åkte vi och hämtade min syrra och sen så åkte vi och handlade=)
Imorgon så ska jag inte göra så mycket jag får se.
men nu så har ju skolan börjat och jag tycker det är jätte skönt, det är bara för att då har man något att göra under dagarna=)
Jag har värkligen längtat efter matte, jag vet inte vf men det är tydligen så att jag inte har tänkt så mycket i sommar så jag vill värkligen tänka lite nu så jag längtar efter matte=)
Ni saknar nog inte skolan men det har jag gjort och ni tycker nog att jag är konstig men jag tycker att det är skönt att ha börjat igen=)
Men nu ska jag dra=)





PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0