Party!!

Heeej!!
Jag sa ju att jag skulle på fest hos min bästis och det var jag, det var skit kul när vi kom dit så åt vi amt sen öppnade Tove sina presenter och sen dansade vi lite och sen så körde vi saning elr konsikvens och det var kul men ändå tråkigt för att det kom alldrig på mig.
Efter det så började några åka hem och sen så var det bara jag, michi, becca, elin och kicki kvar och sen så skulle jag och kicki åka buss hem men kickis mamma var inte hemma så hon fick sova över där och så skulle jag åka buss hem själv men då sa Toves mamma och hon kunde köra mig hem och så gjorde hon det så nu sitter jag här och skriver på bloggen som ni förstår.
Jag är så jävla tröt och mät och har ont i huvudet men det är inte så farligt, det var ändå så jävla kul på festen.



Glad AllaHjärtansDag
        önskar
       Filippa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0