Pinocio!!!!

Heeej!!!
Idag så fick jag gå upp kl.07.30 för att vi skulle gå på bio och titta på Pinocio för att han hade 70-års jubeleum.
Vi fick frukost där, filmen var väl bra.
Efter filmen så åkte vi till nacka för att Amanda skulle hämta sin mobil för att den har varit inne på lagning, efter det så gick vi och tittade lite efter det så åkte vi till ICA Maxi och köpte smör, giutar hero spel till våran xbox360 som vi ska hämta imorgin hos våra gamla grannar.
och efter det så åkte vi hem och så åt jag lite mat och så gick jag och satte mig vi datorn så nu sitter jag vid datorn som ni märker och skriver på min blogg.
Kl.18.30 så ska jag på fest hon min bästis som heter tove och om ni vill kolla in hennes blogg så hittar ni adressen här
loveshorses.blogg.se hon kan man lita på :)
Jag längtar redan tills festen :P


Puss och kram
Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0