Aftonbladet=/

Heej på glada människor=)
Idag så har jag inte gjort så mycket förutom det vanliga jag brukar göra hos min pappa, jag har tittat på tv och suttit vid datorn=)
Jag hoppas att ni kommer att göra något kul idag, jag kommer inte ha så speciellt kul, det ända jag kommer att göra det är att hoppa studsmatta och att tita på tv och så klart datorn=)
Men jag gick in på aftonbladet. se och då så hittar jag detta:

De visste inte att pappa var superstjärna


Michael Jacksons tre barn Prince Michael, 12, Paris, 11, och Blanket, 5, levde isolerade

LONDON. Michael Jacksons barn visste inte vem som var deras mamma. De visste inte heller att deras pappa var superstjärna.

Men nu har de isolerade barnen slängt sina masker som de tidigare tvingades bära.

- Vi vill att de ska leva ett normalt liv nu, säger Michael Jacksons syster La Toya.

Jacksons tre barn Prince Michael, 12, Paris, 11 och Blanket, 5, har inte bara förlorat sin pappa.

Eftersom de aldrig haft någon mamma är de nu helt föräldralösa.

Debbie Rowe som är biologisk mor till de två äldsta barnen har i praktiken aldrig varit deras mamma, enligt La Toya. Det var Michael Jackson som bytte blöjor och satt med vid köksbordet och matade dem när de var små. Äktenskapet var arrangerat för att Jackson ville ha barn. Efter skilsmässan 1999 har Rowe sagt att barnens pappa är en anonym spermadonator.

- Debbie har bara träffat barnen en handfull gånger. Michael presenterade aldrig henne som deras mamma, säger La Toya i en intervju med Mail on Sunday.

Stakars barn=( Jag tycker jätte synd om dom.
När jag läste detta så tyckte jag synd om barnen och jag ville lägga ut detta på min blogg så att alla hade chansen att läsa detta=) =(
Det kommer någ gå bra med barnen och jag hoppas att den biologiska mamman för dom två äldsta barnen  kan ta hand om alla 3 barnen utan anledning =)
Jag vill defenetivt inte att dom ska hamna på barnhem, då kommer jag verkligen tycka synd om barnen.
Jag hoppas och ber att Aftonbladet skriver i fall Debbi Rowe mamma, tar han om alla 3 barn.
Michael Jackson kanske hade fler barn men jag vet inte, men om det är det så vill jag verkligen att Debbi Rowe tar hand om dom=)
Jag kommer självkart att skriva och lägga ut samma ska imorgon ifall det står någon nytt om dettta, men ska dra heeeeej då=)!!



PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0