gäster=)

Heeej på er alla gladisar=)
Idag så har jag varit hon mina kompisar och sen så har jag handlat=)
Idag så ska vi få gäster och det blir Hp, Lotta och deras barn Emelie och Simon, sen så¨blir det Sham och Jesica och deras barn Dallina och elias.
Det ska bli kul=)
Jaaaa sen om en stund så ska jag hjälpa till att skala potatis och kära grönstaker och så, kommer bli kul =)
Men nu så ska ajg nog gå in på facebook och titta lite där och sen så ska jag väl titta på andras bloggar och lite sånt=)
Men innan jag gör det så vill jag berätta att jag läste tidningen idag igen och då så lästa jag detta:

Stjärnan dog med nio olika läkemedel i kroppen

LONDON. Michael Jackson hade dödliga doser av två läkemedel i kroppen när han dog.

Provsvaren visar att det dessutom fanns spår av ytterligare sju mediciner.

- Han var som ett vandrande apotek. Han hade inte en chans, säger en källa till The Sun.

De preliminära provsvaren från obduktionen har lämnats in till rättsmedicinska i Los Angeles och The Sun har tagit del av materialet.

Proverna visar att Jackson hade en cocktail av läkemedel stark nog att döda en vanlig människa direkt. Men eftersom Michael Jackson tagit stora mängder mediciner under så lång tid hade han byggt upp en högre toleransnivå.

Efter att provsvaren lämnats in har polisutredningen tagit en ny vändning och en av teorierna polisen arbetar efter nu är mord.

Här kommer några droger som Michael Jackson hade:

Dödlig mix av droger


Dödlig dos:

   Demerol

Kraftigt smärtstillande. Morfinliknande. Narkotikaklassat. Saluförs i Sverige under namnet Petidin.

   Metadon

Smärtstillande. Narkotikaklassat. Lika starkt som morfin. Används också som substitut vid avgiftning av heroinister.

Väldigt höga doser:

   Xanax

Lugnande och ångest­dämpande. Narkotikaklassat. Tillhör gruppen bensodiazepiner.

Höga doser:

   Dilaudid

Bedövande och krampliknande blandning som bland annat innehåller atropin. Narkotikaklassad.

Låga doser:

    Fentanyl

Kraftigt smärtstillande med heroinliknande effekt. Narkotikaklassat. Känt som "China white" eller "Krokodil" i missbrukarkretsar.

   Vicodin

Smärtstillande och morfinliknande. Narkotikaklassat.

   Valium

Lugnande och ångestdämpande. Narkotikaklassat. Tillhör gruppen bensodiazepiner.

   Ambien

Sömnmedel med snabbt insättande effekt.

Lägre doser:

    Propofol

Lugnande. Ges intravenöst inom sjukvården vid narkos.


'

PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0