Green Day<33333333333333

Heejsveejs=)
Idag så har jag varit och badat med min gammla granne och det var jätte kul, jag har hoppat 4,5 meter fårn en klippa det var åxå jätte kul =)
Igår så var jag ju på bio och såg ICE AGE 3 och den var skit rolig, det är svårt att berätta hur rolig det var eftersom den är tecknad.
Men Efter vi var och badade så åkte jag och min mamma och handlade lite mjölk och jordgubbar och lite mera=) Men ialla fall jag köpte Green Day´s nyaste album, snaka om bra låtar håller på att lägga in dom på gatorn och sen på mobilen =)
Om det är fint väder i morgon så ska jag och min mamma åka och bada igen =)
En bild på albumet=) :

Bilder på dom som är medlämma i Green Day=) :



Men ska äta nu så hej då=)





PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0