Heej=)

Heej på er glada människor=)
Idag så har ajg varit med min kompis Amy och haft det kul, men sen så skulle dom åka och titta på Ice Age 3, den som jag har sett=)
Men i tisdags så skulle jag titta på ett pogram som heter Harper´s Island, men det gick inte når det skulle gå för att det var Micheal Jacson istället och det stod på tex-tv att det skulle börja klockan 00.15 men när klockan  var 00.30 så har det inte börjat men då så kommer det upp en OBS! ruta och säger att det börjar 02.00 och så länge årkade jag inte sitta uppe till, men jag tittade klart på Michael Jacsons konert och jag fattar inte hur bra han är och jag tycker det var dåligt att han är död för att han var värkligen The King Of The Pop=) 
Det bästa är när han går moonwalk =)
Ni som tyker om honom kan väl skriva en liten komentar om vilken låt ni tycker om bäst=)
Här kommer några låtar:
Thriller
Bad
I want you back
Rock with you
Black and white
Don´t stop 'til you get enough


PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0