Hemma, Mamma=)

Heej på er glade människor=)
Idag så har jag åkt till min mamma och vi har varit i stan och där så träffade jag min mormor. =)
Vi var där i några timmar=)
Efter det så åkte vi och handlade på ICA Maxi=)
Sen så kommer jag hem, då ringer jag Amy och sa att jag var hemma, hon hade ringt mig när jag var i stan=)
Men jag frågade mamma om jag fick gå ditt och det fick jag inte så nu så sitter jag vid datorn hemma hos mamma, och ska snart gå in på facebook och så ska jag lyssna på mina Michael Jackson låtar=)
Jag har gått in och tittat på Aftonbladet.se och tittade om det stod något mer om Michael Jackson men det gjorde det inte det stod typ bara att hans hår bran med det gick inte att ta den nyheten får att det var en film=/
Men nu så ska jag dra så Heej då=)



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0