HJÄLP!!!!!

Razzia i natt mot läkaren

Samarbetar inte i utredningen kring popstjärnans död

LOS ANGELES. Sent i går kväll svensk tid genomfördes en razzia mot Michael Jacksons hudläkare Arnold Klein.

Myndigheterna anklagar honom för att förhala utredningen kring popstjärnans död.

- Han samarbetar inte fullt ut, säger en talesperson för rättsläkaren i Los Angeles.

Ända sedan den 2 juli har Klein lovat att överlämna Jacksons patientinformation till rättsläkarmyndigheten.

- Men hans advokat har bara skickat oss delar av materialet. När vi stött på har personalen förnyat löftet, men inget har gjorts, säger talespersonen till Tmz.

I går fick den biträdande chefsobducenten Ed Winter nog och begav sig till Kleins klinik i Beverly Hills för att överlämna en domstolsorder. Klein var inte på plats.

- Men en av hans advokater var på kontoret och det var en annan advokat i telefon. De lovade att överlämna det uteblivna materialet inom 24 timmar, sa Winter.

Utredarna försöker kartlägga vem som har skrivit ut det narkospreparat som tros ha kostat Jackson livet.


Jag fattar inte att han har gjort det=/
Han borde verkligen åka in i finkan=)
Ni tycker säkert att jag är störande att jag skriver så mycket om Michael Jackson, men det är bara för att jag tyckte om hans låton och jag tyckte om hnm. =)
Om ni tycker om hnm så kan vi väl skriva en liten komentar=)
Men nu så ska jag dra så heeej då=)

P.S. Kommer att skriva mer om sånt här imorgon =)



PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0