Hobbe=)

Heeej på glada människor=)
För inte så länge sedan så var jag ute med min hund och då så följde min syrra med=)
Men när vi kommer tbx så sätter jag mig vid datorn och går in på aftonbladet.se igen, med då så ser jag en film om en av Michael Jacksons barn som ska hålla tal, men bryter ihop efter ett tag=( 
Jag gick in på tv och tittade på Michael Jackson 1958-2009 det står sist på sidan, uppe vid Nyheter MM.
Men jag blev jätte ledsen när jag tittade på klippen, jag fattar inte att han dog, men nu ska jag sluta tänka på det och skriva lite mer om vad som kommer händ dom senaste veckorna=)
Jaa imorgon så kanske jag ska vara med min kompis Amy och vi kommer att ha jätte roligt=) Jag hoppas att jag för åka ditt för min pappa=/ om jag inte får det så kommer jag dampa på hnm, men jag kanske ska sova där=) Jag hoppas och ber att jag får=)
Men typ på torsdag så ska jag hem till min mamma, jag vet inte när jag ska ditt men jag tror att det blir på torsdag=)
Sen så kommer jag vara där i några dagar och sen så ska jag till pappa igen för att då ska vi åka ut med husvagnen=) Våra kompisar ska följa med, kommer bli kul, men ändå inte för att vi kommer sitta i bilen i typ 30mil om dagen typ, jag vet inte om vi stannar på en camping i typ 1-3 dagar, men ändå.
Ska vara borta i typ 3 veckor så jag kommer inte kunna skriva om jag inte får låna min pappas data hihi=)
Men ska dra så hej då=)



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0