ICE AGE 3=)

Heej=)
Idag så gick jag upp klockan 12 och då så åt jag lite frukost och sen så gick jag och duchade=)
Men idag så ska jag och min mamma åka och titta på ICE AGE 3 =) Det kommer bli jätte roligt =)
Jag får skriva lite om filmen var bra elr inte imorgon, för att när jag kommer hem så vill jag nog inte skriva för att flmen börgar klockan halv 8 och den håller på i kanske 1-2 timmar, och sen så ska vi ta oss hem så jag kommer nog inte årka=)
Men Innan vi åker till sickla, där filmen går=) ialla fall innan det så ska jag kanske köpa ett par as snygga mjukisbrallor och dom är ändå shorts, på brisak=)
Innan filmen börjar så ska jag och min mamma gå och titta i sickla in stund =) Jag hoppas att jag hittar någonting=)
Men nu så ska jag nog spela lite spel på spela.se=)


PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0