Nacka=)

Heeej på er=)
Idag så har jag varit i nacka med min mamma,  syster, hennes kompis och min mormor=)
Och jag köpte ett vit linne och en milkshake=)
Jag hatar burgeking för att när jag skulle köpa min milkshake så bad jag om choklad men jag fick inte det utan jag fick vanilj istället och då så gick jag och bad om choklad med den var tydligen slut och då fick jag behålla vaniljen, men jag hatar att dom inte säger det när man ska handla=(
Men efter vi varit i nacka så följde jag med min syster och handlade godis och cola=)
Vi kommer få gäster idag så det kommer bli kul =) men nu så ska jag gå in på facebook och titta lite där och sen så ska jag spela spel på spela.se=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0