Aftonbladet=/

Heej på er glada människor=)
Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att jag har läst min tining som heter Nemi som kom idag, jag har längtat efter den. Vi beställde den första veckan efter midsommar och så kommer den idag, det tycker jag är lite väl långt, dom sa att det skulle ta upp till 7-14 dagar=/
Men nu så sitter jag hemma hon min pappa, åkte ditt idag=/ Det är rätt så tråkigt här för att man han inget att göra.
Jag läste Aftonbladet idag och då så stod det så här:

Jackson kan ha mördats


Polischef: Mord eller överdos

LOS ANGELES. Tidigt i morse uppgav polisen i Los Angeles för första gången att Michael Jackson kan ha blivit mördad.

I en intervju med CNN bekräftade polischefen att man jobbar efter två teorier:

"Möjligt mord, möjlig överdos".


De sensationella uppgifterna kom direkt från Los Angeles polischef William Bratton.

Han bekräftade i tv-inslaget för första gången att Jacksons dödsfall kan ha varit mord.

Tidigare har myndigheterna hela tiden sagt att Jackson dog av hjärtstillestånd.

I morse hette det "möjligt mord, möjlig överdos".

- Det innebär att polisen förbereder sig på värsta tänkbara scenario, uppgav CNN.

I centrum för utredningen står giftrapporten från obduktionen. Resultaten väntas inte bli helt klara förrän om två veckor.

Men den ändrade inriktningen på utredningen vittnar om att polisen kan ha fått viss förhandsinformation.




PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0