Tråkigt=/!!!!

Hej på glada människor=)
Jag hoppas att ni har haft det kul idag=) Det har ialla fall inte jag haft =(
Det enda jag gjort idag är typ dator, tv, vatir ute och hjälpt min syrra att städa sitt rum och haft det bajs tråkigt=(
Men imorgon så ska jag typ hoppa studsmatta och gosa lite mid hunden och katten =)
Det kommer att bli kul=)
Men idag så har jag hittat världen bästa låt av Dixie Chicks, jag vet inte om alla vet vilka det är, men här är ialla fall en låt av dom som jag tycker om=) Här kommer den=):
Skriv en liten komentar om ni gillar den=)
Jag vet inte så myckst om dom men när jag hittade låten så älskade jag den, det första jag gjorde när jag hörde låten det var att söka på youtube =)
Men ska dra nu så heeeeej då=)



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0