Blääääääääääääääääää! =(

Heeeeej =)
jag hatar min pappa jag vill inte bo här ute på rindö där man kommer att DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ!
Jag kommer speciellt att DÖ hära för att min pappa ringde och sa att jag inte kommer få ha min mobil och jag kommer inte att få min månadspeng på typ10 månadar =( (jag vet inte hur många men det är mer än 3 månader)

Jag kommer att DÖ för att jag hatar min pappa=(

Jag vill inte följa med på midsommar för att jag vill inte sova i min äkliga husvagn, och jag vill speciellt inte föja med för att jag vill inte träffa min pappa mera, jag vill hem till min mamma för att hon är mycket snällare än va min pappa är=(
Lykos er som har en snäll pappa, jag har en dum och elak pappa =(
Han tycker att jag är en liten bajs unge, jag vill dö jag vill inte leva längre, allt e han fel det är därför jag inte vill leva längre=)
Jag kan skriva mera om vad han har sakt och om han har gjort något =(
Jag har sett farm i mot dom hära dagarna men nu är dom förstöda tack vare han, jag vill DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ jag vill inte leva jag vill döda mig själv, ingen kommer att kunna hindra mig jag vill DÖ.
Jag vill värkligen inte följa med i helgen för att han e så jävla dum ja hatar hnm, om ni bara förstod hur dum han är, jag får inte göra någonting har tror att jag är en 3:åring, men han fattar inget, har fattar inte att jag börjar komma in i tonåren, han fattar nada, jag vill inte leva, jag vet att jag har säkt det många gånger men det skiter jag i, jag vill värkligen inte leva, jag hatar pappa jag vill inte bo hära jag vill bo hos min mamma hon är mycket snällare, där får man ialla fall göra det man vill och det suton så är det inte så jävla långt till kompisar, när man bor på DÖ ön så tar det typ 50 år att komma till gurra centrum.
Menmen ska dra nu hej då =(


PözzPözz
Filippa


Kommentarer
Postat av: amy

neeeeeeeeej du vill inte dö!! då vinner han och så ska det inte va ju!! kramar<33

2009-06-18 @ 11:46:05
URL: http://amizlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0