Chattar!!!

Heeej på alla gladisar=)
Nu sitter jag här med min data i knäna och lyssnar på musik och har det jätte tråkigt ute på RINDÖ.
RINDÖ står för att men DÖR här ute det ser man redan på namnet=)
Imorgon så ska jag ut till mitt land och där ska jag sova till onsdag och på onsdag morgon så ska jag till en camping som jag inte vet  vad den heter och det tror jag har sakt några hundra gånger nu=)
Menmen jag längtar så jävla mycket tills på onsdag =)
Menmen jag kommer inte leva nästa vecka för att det är så J***a trist hära det ända man kan göra det är att sitta vid datorn och titta på tv:n. JIPPI=) (NOT)
Menmen jag måste klara min i 6 dagar för att sen så kommer jag åka till min mamma och då kommer jag att kunna vara med amy och alla andra tjej och kill-kompisar jag har. =)
Jag måste klara mig, jag måste.
Menmen jag vet inte vad jag kommer gör under dagen imorgon om det är fint väder (OM) sö ska jag nog sola lite anars vet jag ej. =)



PözzPözz
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0