Data!!

Heeeej på er alla glada! =)

Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att varit i skolan och det är jag fortfarande men jag har no lektion och vi är i datasalen som vi var föra veckan =)

Men i dag så ska vi ha soaré och det ska väl bli kul men jag hoppas inte att jag tappar texten på min låt som jag och min kompis michi ska sjunga =)

Jag kan berätta lite om festen jag skulle gå på i helgen=) den var as rolig, när jag kom dit så gjorde vi inte så mycket coh sen så åt vi mat och sen så gick vi ut ett ta och sen så kom vi tillbaka och då så åt vi äfterät och sen så gick vi ut igen och sen när vi kommer in igen så sjöng vi singstar och sen så åkte michelle hem för att hon kunde inte sova och då var kl typ 10.30. Vi följde med henne ner till porten dör att hennes pappa stod nere och vänta på parkeringen, när vi kom upp igen så sjöng vi lite singstar till och sen så tittade vi på Twiligth till typ 02.03 men jag somnade typ i en timme och sen så när jag vakna så så alla att vi skulle gå och lägga oss och så gjorde vi det =)

Dagen efter så gick vi upp 10.30 och åt frukost sen så åkte vi till skärholmen och gick runt lite och sen så åt vi mat och sen så åkte vi hem.

När jag kom hem så satte jag mig framför tv och typ bara slappa.



Pözzpözz

Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0