Facebook=)

Heeej alla gladisar=)
Jag har skafat Facebook. JIPPI=)
Alla som är medlema och alla som känner mig kan väl bli kompis med mig det skulle uppskatta jätte mycket=)
Jag är ny så jag förståt inte så där jätte mycket men jag förstår lite ialla fall, det är väl ändå huvudsaken=)
Menmen idag så gick jag upp typ: 11.00 och jag sov hos amy och efter det så gick vi upp och åt frukost sen så satte vi på oss kläder och sen så gick amy till den stosa datorn medans jag satt i hennes rum med den lilla datorn sen vaknar hennes brosa och då kommer han in till mig och sätter sig bervid mig. =)
Då var jag inne på passagen.se och tittade på Quiz, det är rätt så kul, sen så satte jag mig vid tv:n och det gjorde amy och abbe med =) (amyz brosa)
Vi tittade på djur polisen det var as bra =)
Sen så skulle vi gå ut men det fick inte amy för att hon hade typ as ont i halsen så vi satt typ inne hela morgonen.
Menmen sen vid kl: 14.30 så gick ajg ner till centrum för att jafg skulle hem och packa och städa lite på mitt rum. JIPPI (not) menmen sen så damsög jag och sen så plockade jag ur diskmashinen och sen så satte jag mig vid datorn och gick in på passagen.se igen och gick in på Quiz och sen så blev jag medlem på Facebook =) 
Idag vid kl: 20.00 så ska min pappa komma och hämta mig för att jag ska till en camping på midsommar och vi ska typ åka imorgon elr på onsdag, jag vet inte riktigt =) 
I nyårs så var vi på den campingen och då träffade jag en tjeje som heter madde och hon är as snäll och jag längtar tills jag får träffa henne. =) 
Nee jag vill åka ditt men ändå inte, inte, dels för att det tar typ 70 år att komma ditt och ja, för att jag vill träffa  madde det var typ 6 månader jag träffade henne sist =)
Jag har presic ätit och det blev fulkornskovr hihihi neee jag menade vanlig kovr, med vanliga bröd, drika det blev ju så klart coca cola light =)



PözzPözz
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0