God morgon!!!

Heej på er=)
Idag så gick jag upp kl. 12.30 och då så åt jag frukost, sen så satte jag mig vi tv, packade lite för att jag ska till landet idag, sen gick jag och dushade och sen vid datorn. =)
Menmen när jag sa att jag inte ville åka till campingan så sa jag ju att det tog typ 70 år ditt men det gör det inte, utan det tar typ 3-4 timmar så det är inte så långt vi brukar åka typ 20-30 mil om dagen, nu pratar vi MIL inte timmar.=)
menmen jag vet inte va jag ska göra idag? just nu så skriver jag ju på bloggen och sen så ska jag in på facebook men efter allt det, va ska jag göra det??? jag får väl hitta på någon, jag ska ialla fall inte sola det ät typ månligt ute så då går det ju inte att sola=) jag skriver lite mer om hur dagen har varit i eftermiddag=)



PözzPözz
Filippa

Kommentarer
Postat av: amy

se till att det går fort att göra allt du måste komma tbx jag döör annars men men nu har gäster och så.... ses

2009-06-16 @ 17:52:07
URL: http://amizlove.blogg.se/
Postat av: lippz

mm jag vet jag vill åxå att det ska gå fort =)

2009-06-16 @ 21:28:29
URL: http://lippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0