Heeeej =)

Heeej på er alla gladisar =)
Idag så har jag varit med amy och badat i g-badhuset, det var väl okej men det är rätt trist där eftersom jhag har varit där minst 1000 gånger i år.
Menmen jag har sovtit hos henne och då så somnade vi typ halv 4 på morgonen och så vaknade vi 12 så då hade vi sovit i 7 och en havl timme det är nog inte så bra eftersom en barn/ungdom ska sova minst 8-9 timmar om dagen =)
Mennmen snart så ringer nog min mammaoch säger att hon åker från ICA för att hon har handlat.
Idag så ska amy sova hos mig och det kommer bli as kul vi ska typ titta på film och på talang =)
Filmerna vi ska titta på är: Bolt, Bröllops duellen och kanske Hankok =)
Sen kommer vi nog att ligga och prata en stund. JIPPI =)
Jag måste  gå nu för att min morsa ringde men jag får skriva lite mer om hur dagen var imorgon =)



PözzPözz
Filippa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SV: haha tack de e Norahs;D

2009-06-14 @ 22:11:16
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/
Postat av: lippa

oki hihihihiih =)

2009-06-15 @ 18:08:13
URL: http://lippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0