Heeejsvejs!!!

Vad har ni gjort idag då??? Jaa jag har varit men Amy och har haft det as kul =) Vi hafr varit nere i centrum och i mölnvik fö att amy skulle köpa någon ny red bull som tydligen heter red bat (fick smaka men smaka exakt likadant som red bul).
Jaa jag har i alla fall haft det kul idag. jag undrar om alla andra har haft det kul idag????
Jag undrar vad jag kommer att göra imorgon?!?!?!?!?! Jag ska hem till mamma och leta efter amyz  mascara som jag och hon inte vet vart det är?!?! =)
Idag så ska jag sova hos amy och det komer väl bli kul =) Och imorgon så ska jag till papa på kvällen för att vi ska i väg på tisdag elr onsdag jag vt inte riktigt menmen vi ska i alla fall i väg till en camping som vi var och firade nyår på jag träffade en tjej som heter madde och jag har saknat henne jätte mycket =) menmen ska snart och lägga mig tror jag är rättså tröt =)





PözzPözz

Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0