Heej!

Heeej på er!
Vad har ni gjort idag? Jag vet nog redan det, ni har säkert varit i skolanoch haft det as kul!!
Menmen idag så har jag varit i skolan och haft det tråkigt som vanligt =)
Menmen  nu så sitter jag här hemma hos min pappa och har det ur trist men som tur var så har jag inga läxor så jag kan göra vad jag vill denna vecka =) JIPPI!!
Iina min bastis var bårta idag så jag fick inte träffa min habibi (det är altså iina) menmen hon kommer imorgon så då kommer jag få träffa min habibi och det ska bli kul =) jippi
Jag kan sitta och skriva hur länge som helst men det är nog inte så kul eftersom man inte har någonting att berätta efter ett tag men jag kommer nog att skriva senare idag i fall det har hänt något, annars så skriver jag i morgon igen =)



PözzPözz
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0