Hemma igen =)!!!!

Heeej på er =)
Nu är jag hemma igen efter 4 dagar på strandtuviken som campingen hette =) Den ligger i Nyköping =)
När vi kommer ditt på torsdagen så händer det inte så mycket under dagen, på fredagen så kommer en lastbil klockan 10 på morgonen för att barn skulle åka och plock blommor till midsommarstången, när men har klätt grannen så ska men dansa runt den och det ville jaa inte vara med på =) jag tycker det är lite fjantigt om jag får säga min sak =)
Menmen efter det så blev det lunch och sen innan maten så blev det lottdragning och så ropar dom upp min numer och så går jag fram och vet ni va det är för pris?? det är typ sprit och då så sa jag att det är mina föräldrars lotter och då så sa han som ropade upp sa att det var okej, det var as pinit att gå fram och ta emot sprit efter som jag bara e 13 år =) menmen efter det är blev det lunch och det blev långbord=) 
efter det så blev det lite lekar för barn och vuxna men jag var inte med, orkade inte =)
Men sen vid klockan 8 på kvällen så blev det disco och det håll på en bra stund men när jag kommer ditt så träffar jag Madde=) men det var tråkigt där så jag gick hem, hemma i husvagnen så tittade jag på tv och sen vid typ kl.1 så gick jag och läste och när jag slutade det kanske var vid kl.halv 2 och då slutade musiken =) Men dagen efter så började det med boule och sen så kunde man gå tipspromenad och det gjorde jag med våra kompisar och dem är från 5-8 så i av dem kunde läsa aå jag följde med, men efter det så åt jag hamburgare och sen så går jag in till våran husvagn och tittar på tv en stund och sen så går jag och diskar och sen så spelar jag lite bingo och får reda på om jag hade vunnit på tipspromenaden med det hade jag inte, efter typ 20 min så kommer det lottdragning på andra lotter och då kunde man vinna vin och då ville jag verkligen inte vinna, men så ropar han upp ett numer som är 293 och såklarh så har jag det och det var ju pinit igen men nu så sa dom att den dära måste hem och det var typ 4-6 pers som frågade hur gammal jag var och då så sa jag att jag var 13, =)

Och idag så har jag inte gjort så mycket förutom att hjälpt pappa med att plocka ihop, diskat och suttit i bilen, men när jag kommer ham så sätter jag mig vi datorn och tv samtidigt och sen så åt jag lite och sen så gick jag ut med Hobbe. 
Och nu så sitter jag i min säng och är inne på msn och tittar på någon film =)


PözzPözz 
Filippa  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0