Idag!! =)

Heeej alla gladisar=)
Idag så har jag sutit vid dator, tv och så har jag hjälpt min syrra och tagit lite kort.=)
Jag fick tydligen reda på att vi ska inte till landet och om vi skulle ditt så skulle vi tydligen ditt imorgon :S Menmen så imorgon så vet jag inte va jag ska göra? det får jag se imorgon=)
Men va har ni gjort idag, om ni vill så kan ni få skriva en liten komentar om va ni har gjort =) jag har ju inte gjort så mycket som ni såg i början. =)
Jag längtar tills på torsdag då vi ska åka till campingen =) Jag vill värkligen träffa Madde som jag träffade där i nyåras (stavningen). =)



PözzPözz
Filippa 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack^^

Hoppas att du får en trevlig dag:)

2009-06-17 @ 11:24:00
URL: http://aboutyessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0