Säbby=)

Hej på er as glada människor=)
Idag så har jag varit på min favo strand och den heter Säbbyviken och det är världens bästa strand.
Menmen nu så sitter jag är hemma med min jobbiga kompis och hon rättstavar mig hela tiden, det är bra för då så skriver jag inte fel=)
Menmen min kompis Amy som hon heter ska sova hos mig idag och sen imorgon så ska vi åka till Säbby (JIPPPI), och hennes brosa och han heter Abbe (Albin)
Menmen jag längtar värkligen tills imorgon för att då ska jag ha bajs kul (skit).
Jag vill helst inte bränna mig för det har jag gjort väldigt mycket dom senaste dagarna.
Menmen nu så ska min kompis Amy få skriva lite på sin blogg och jag vill värkligen säga att jag har skrivit lite fel på mitt senaste inlägg, jag skrev grannen men jag menade midsommarstången =) Hihihihihih




PözzPözz
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0