Ser en snok=)

Heej på er=)
Idag så har jag badat med min kompis Amy och hennes brorsa Albin i kurvan, ligger i ösbyträsk =)
Men det stället vi har suttit på var upptaget så vi satte oss någon annanstans och när vi satt och doppade föterna så ser Abbe något på vattnet som simmar och då så säger jag att det är en snok och det är det, det var en likadan snok som jag sår på säby =) Läskigt men den simma in i vassen så jag han inte ta kort på den =( menmen när det andra stället blev ledigt så sprang vi ditt så att ingen annan skulle ta det =) menmen det roliga var att jag hade med mig en simring som ser ut som ett däck, så jag stod och plåste upp det, tog typ 5-10 minuter att göra det , efter det så slänger jag mig i vattnet med min ring och sen så råkar jag trilla av ringen så då doppar hela jag mig =) jag var först i =) och sen så kommer Abbe och sist men inte minst Amy=) jag ligger i en halv timme bara för sen så börjar jag frysa och då så går jag upp och äter min matsäck som jag har med mig =) menmen sen efter typ 5-10 minuter så hoppar jag i igen och då så kanska jag ligger i i en timme och sen så går alla upp och byter om och sen så börjar vi gå hemåt =) När vi kommer hem så åker jag med Albin, Amy och hennes mamma och handlar och sen när vi kommer hen så äter vi typ lite lungmiddag för klockan är typ 4 och sen så sitter vi och snackar lite och sen så kommer några kompisar till Amy och Abbe och och kommer väl vid klockan 8 eller någonting!! =) menmen eter det så får jag skjuts hem av Anders, Amy pappa och när jag kommer hen, det är väl vid halv 9 och då så äter jag en macka och ett ägg, va lite hungrig =)
Efter det så tittar jag lite på Allsång på skansen och sen så plockade ajg ur diskmasinen och sen så tittade jag på Morden i Midsommer=) världens bärta mord serie, går på måndagar klockan 21.00 på svt1 =)
Men ska vara lite social nu, ska gå till min mamma och min syster och titta på tv=)
Om ni tycker mina kläder i föra inlägget så fär ni gärna skriva en liten komenta i detta inlägg=)




PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0