Idag!!

Heeej alla glada!!
Idag så har jag inte gjort så himla mycket förutom att varit i skolan och haft det sådär.
Det är sjönt att det är helg snart.
Idag så har jag haft alla tråkiga ämnen som so, matte, läsning, svenska och språk.
Men när skolan var slut så rigde jag min pappa och frågade var han var för att han skulle hämta mig. När vi är på väg hem så missar vi färgan som vi måste åka med att komma hem, så vi gick ut med tellus en liten stnd och tellus är min hund som är jätte gullig.
Men när jag kommer hem så måste jag sopa bort snön som ligger i vägen där man ska gå, efter det så gick jag in och satte mig och gjorde nästa alla mina läxor, vi har typ 5 läxor och 1 prov denna vecka.
Det är as jobbigt att ha så jävla många läxor.
Men efter jag har pluggat så går jag och duschar, sen datror så klart.


Puss och kram
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0