Snöboll!

Heeej!!
Idag så har jag inte gjort så mycket, har varit i skolan så klart men inte gjort så mycket där heller.
När jag och mina kompisar skulle gå ner till våran gumpa så råkade en va min kompis påse gå sönder när jag skulle trycka ner hennes handduck för att den hade trillat ut.
Hon sa hela tiden att det var jag som tåg sönder den med det var inte mitt fel i så fall, hon har ju så jävla liten påse så hon får faktist skylla sig själv, men hon anklagade mig hela tiden och efter en stund så årkade jag inte med henne så jag gick till ett annat omkläddnings rum för att slippa höra hennes tjart om att det var jag som tog sönder hennes påse.
Men sen när jag gick upp själv till maten så kommer det en annan 7:a och några killar kastade en snöboll på min mage men jag brydde mig inte men när jag hade kommit en bit ifrån dom så fick jag en iskocka i bakhuvudet men jag brydde mig ändå inte utan bara gick. 
Efter jag hade ätit så gick jag upp till mitt skåp och satte mig och läste. 
Sen hände det inte så mycket under dan. 
När jag kommer hem så sätter jag mig och pluggar lite och sen åt jag mellis och satte mig framför tv:n.
Sen så kommer min pappa hem och då så satte jag mig och plugga igen, sen satte jag på datron och sen så plåkade jag upp och in diskmaskinen och sen så satte jag mig och  vid datorn =)
Har jätte ont i huvudet efter iskockan=(


Puss och kram
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0