Tellus!

Heeej alla glada
Idag så gick jag upp kl.10.30.
Då åt jag frukost och efter det så spelade jag lite tv-spela och sen gick jag och duschade och den så gick jag och ritade tilte.
Efter en stund så kommer min pappa med dåliga nyheter,
Vi kommer avliva min hund på tisdag, så nu sitter jag vid datorn och gråter igäll mig själv.
Det känns som om att jag åxå vill dö, men det vill jag inte.
 Här är en bild på min älskling som kommer att vara i mitt minne hela tiden:


TELLUS
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, jag kommer aldrig att glöma dig oavset vad som händer.


TARZAN
Du kommer åxå att finnas i mitt hjärta oavsett vad som händer.


Puss och kram
Filippa

Kommentarer
Postat av: Michi

det handlar inte om dej

2009-03-15 @ 21:41:28
URL: http://michilelas.blogg.se/
Postat av: lippa

neej jag vet, det är så jävla hemskt =(

2009-03-18 @ 15:28:18
URL: http://lippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0