Fotboll!!

Heeej på er =)
Idag så har jag haft bolltunering och det var kul men tråkigt för att mitt lag fick in bollen i målet en gång menmen jag tycker ändå att det var bra spelat =)
Efter det så  gick jag och mina kompisar upp till skolan för att äta och sen så gick vi och satte oss i rasthallarna och hade det tråkigt i 25 minuter men efter det så gick vi till musiken för att vi skulle titta på en konsert som hetter Starz of kvarnberget det var kul men varmt som faaaaaan. 
Efter det så slutade vi och då så gick jag hem till min mamma och sen så kommer min pappa för att hämta upp mig hos mamma och sen så åkte vi hem. =)
Nu så sitter jag vi  min data och ska snart börja med att laga pannkakor, det ska bli jätte gott men jag måste vänta på min låtsas mamma kommer hem för då får jag börja. =)


Puss och Kram
Filippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeej lippz!!! du e bäst<33 haha xD pözz pözz

2009-05-26 @ 20:35:01
URL: http://amizlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mucket habbibi <3333333 pözz pözz

2009-05-29 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0