Heej!!

Heeejsvejs =)

Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att varit i skolan som ni alla tror jag =)
Menemn idag så hade jag ma-prov och det gick så där det var as svårt och det tyckte nog hela klassen åxå=( jag hade so-prov idag åxå men det var inte så svårt jag skulle kunna 25 länder i Afrika och det kunde jag.
När jag kom hen så åt jag litt melis och sen så gick jag och satte mig och pluggade lite engelska för att vi har en läxa tills p¨å torsdag jag tänkte det är lika bra att göra den nu så slipper jag göra den imorgon, sen så läste jag lite so boring!!!
Menmen snart så ska jag nog läsa litte till.
Idag så ska jag åka och träna det ska bli kul jag ska träna stepp det är as kul jag tror nog inte många vet va det är men om ni vill prova på så gå till g-badhuset det är as kul där och tränaren är as bra =)
Men nu ska jag sätta mig och läsa lite so för att jag har skriftligt förhör i morgon och sen så har jag porv i so och då är det att jag ska kunna 30 länder i europa.



Puss och Kram
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0