Heej!!

Heej jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge med det är för att jag har haft läxor och jag har behövt plugga till 2 prov som jag har på tisdag och onsdag.
MenMen jag har  ialla haft roligt sen jag skrev, har bråkat lite med kompisar med har blivit bästisar igen=) det är tur eller???
Jag undrar hur ni har haft det?? jag hoppas att ni har haft det bra.
Just nu ligger jag i min säng med datorn i knätt och lyssnar på musik, det är pappa som har satt på RIX FM på radion och det är så jävla högt så jag kan inte sätta på min egen musik för att jag hör den inte=(
MenMen är det någon som vet va Twiligt är för film??
Den har jag sätt och jag erkänner att jag är kär i Edward Collens han som är huvud-personen i filmen, han är så jävla HET!!!
Om ni ser den så kommer ni tycka likadannt sen I PROMES!
Men nästan hela dagen igår så satt jag och plugga till mina prov det ena är SO och det är på onsdag och det andra är MATTE och det är på tisdag, jag hoppas att det kommer gå bra för att jag har suttit och övat jättemycket.
Här kommer ett klipp som jag ÄLSKAR:




Det är fortsättningen HIHIHIHIH han är as rolig=)

Puss och Kram
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0