Nacka =)

Heeejsvejs
Idag så har jag inte
 gjort så mycket förutom att varit i skolan så klart =( menmen idag så fick vi vara i datasalen och skriva lite om vårt arbete som vi jobbar med, vi jobbar om kroppen och det är väl så där roligt.
Menmen efter skolan så åkta jag och mina kompisar till nacka och det var as kul=) Det var michi, tove, nanna, sofe och josse toves kompis.
Jag köpte i alla fall en kläning på New Yorker den var jätte fin jag kommer ha den på skolavslutningen. Vet ni att det är snart bara 4 veckor kvar till sommarlovet det är så himmla sjönt menmen När jag och mina kompisar åkta hem så typ as garva vi hela vägen hem =)
Menmen när jag kom hem så gick jag och ducha och sen satte jag mig vid datorn och snart så ska jag gå och titta på: Hjälp! jag är med i en japansk tv-show =) jag tycker att det är as kul och sen så kommer jag titta på Mediun på tv-4 om det är någon som vill se och tänk på att det är torsdag idag så om ni läser detta så går det inte dnna kväll utan det går bara på torsdagar, jag kan rekomendera den serien och jag får ge en skala 1-10 så ger ajg dem 10 =) menmen nu så ska ajg titta på Hjälp! jag är med i en japansk tv-show =)



Puss och Kram
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0