No-lektion

Heeej alla glada =)
Nu sitter jag i data salen i skolan och har det tråkigt.
Idag så har jag inte gjord så mycker förutom att jag har övat på en låt som jag ska ha på våran soaré på måndag, det ska bli jätte kul jag längtar redan =)
Idag så slutar jag kl.15.30 och det är om ca 1 timma JIPPI
Menmen idag så ska jag till min pappa och imorgon så ska jagh på fest hos min kompis och jag längtar redan jag vill vara där nu jag vill titta på Twiligth nu (vi ska titta på den imorgon), och sen så ska vi sjung sing starz det ska bli jätte kul. Vi kommer äta afrekansk mat och jag hoppas att det kommer bli gott för jag har alldrig ätit det förur så jag ser fam imot morgon dagen. Efter denna lektion så har vi matte jippi och då så ska jag göra ett prov som handlar om Algebra om ni vet va det är (handlar om numriska utryck och sådant).
Jag längtar verkligen inte till nästa lektion men jag hoppas att jag klarar mig så att jag inte behöver göra om prover igen för att jag har redan gjort det en gång då det var på riktigt då alla i klassen gjorde det, menmen på måndag så ska jag göra ett annat prov i matte och det är % jippi jag hoppas att jag klarar det åxå jag vill inte göra om den igen.


Puss och kram
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0