Älskar den här dan=)

heeej min söta fina och nya blogg =)
jaa som ni ser på min rubrik så älskar jag den här dan=) vi skippar nämligen engelskan i dag så nu har vi typ 2 timmars håltimme, jag tycker att det var lite onödigt att jag gjorde läxan då c(=
mendet kanske ändå är bra att man gör den så att man lär sej ny engelska!!!!
meen jaaa vad ska ni göra idag då???
jaa jag ska ialla fall inte göra så jätte mycket, förutom att gå i skolan c(=
sen ska jag hem och plugga på matte prov (fick veta att vi skulle ha det igår!!) lite sent att få veta det nu liksom!!
meen man kan inte göra något åt det c(=
jaa meen nu så lyssnar jag på  en låt som heter The scientist som är gjord av Coldplay, den är jätte bra.
den ska vi sjunga på våran konsert, någon gång..
meen jaa just nu så sitter jag i data salen med mina älsklingar,
Aleksandra, Michelle och min goa och gulliga Michaela c(=
men jag älskar åxå den här veckan för att ungeför halva våran klass sitter fast i Italien...
det är skönt att skippa dom men jag tycker ändå synd om dom, för att dom har typ inga pengar.
meen jag längtar åxå till syslöjden som vi sak ha idag=)
men på våran idrott så ska vi ha hinderbana, och det är ju inte så väst kul, men man måste ju kämpa även om man inte tycker idrotte när rolig!!!
meeen jaaa vi sitter inne i data salen för att vi vänta på att matsalen ska öppna, och den öppnar typ snart, som tur var c(= 
meen jaa jag ska nog lägga ut låten som jag älskar c(= 
det kommer komma 2 till, dom är säkert gamla min jag älskar dom ändå. 
det går tydligen inte att lägga upp låter längre..
men ska taga, ska dra och äta nu så 



PözzPözz
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0