c(=

heeej alla sötisar c(=
jaaa idag så har jag gått i skolan och haft BORING!!! men det bästa med hela dagen var att jag hade typ bara 20 minuters egelska (över lycklig när jag fick veta det) men ialla fall, igår  så var det åxå den bästa dagen c(= vi hade ingen musik så vi slutade typ vid halv 2 c(=
min mamma åkte till New York i torsdags, och det bästa med det hela var att hon tog det sista planet som gick innan arlanda stängde, och så kom hon hem i måndags, och det bästa då var att hon fick det första planet som skulle till sverige c(=
när jag kommer hem från skolan igår så fick jag typ världens snyggaste convers skor, par solglasögon, en tjock tröja och en massa godis c(= 
meeen det bästa med hela veckan är att nästan halva våran klass sitter fast på sadinien c(= det är as skön när dom är borta, det är skit skönt nu när dom är borta c(=

mään nää nu ska jag nog dra, ska plugga lite/= men jag kommer att skriva mera i morron c(=

 

PözzPözz  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0