Sötisar<3<3

Heeeeeeeeeej min söta lilla blogg c(=
Det var
länge sen!
Men det ska det bli ändring på =)
Jaaa dom senaste dagarna så har jag inte gjort så hemskt mycket, förutom att det har spridigt ett rykte i min skola, och att jag har gjort vissa saker.
Men jag pallar inte bry mej om det, dom som har sakt och håller på kommer jag inte lägga någon energi på.
Men jaaa just nu väntar jag på att min söta lilla Amy så få gå ut och träffa mejc(=
Hon har just gjort en ny blogg och den heter: 
www.jjustamy.blogg.se, den e ny satt hon har inte hunnit fixa så mycket än.
Men jag har typ bara lyssnat på musik den här morgonen och bara haft det jätte tråkigt, jag vet liksom inte vad jag ska göra.
Meeeen nu kom jag på vad jag sak göra c(=
Jag ska redigera min header c(=


pözzpözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0