underbart?!

heeej boggen=)
vad har nu för er då??
jag gör ialla fall inte så jätte mycket=)
jag har precis ätit lunch!! inte så kul
men vad ska ni göra idag då??
jag ska nog bara ligga hemma och slöa halva dagen som e kvar=)

meen jag mår inte så bra just nu!! börjar bli lite förkyld, inte så kul!!
men det måste man leva med c(=
jaaa nu så sitter jag hemma och lyssnar på tråk musik, dom låtarna jag älskar har jag tröttnat på, inte så kul det heller!!
menmen om man vill lyssna på någon musik så måste man ju lyssa på musik som man inte tycker om så mycket!!!!!
jaa jag som tänkte lägga mej ute på våran baksida idag, med det gick inte för att solan ville inte vara frame, den var typ frame 2 sek och borta 5min, den höll på så as länge, till slut pallade jag inte med det så jag gick in.
jaa imorron så åker jag till pappsen, blir där över veckan och åker till mammsen på fredag igen c(=
men jag längtar tills imorron men ändå inte!!
jaa för att jag håller på med ett puzzel där och då kanske jag blir klar med det och att jag får träffa min gulliga och knäppa hund Hobbe och min gosiga och guööiga katt Snuffi, och neej för att han bör så himla långt bort och att det tar as lång tid hem.. det är inte så kul, för att om jag vill att en kompis ska sova där så kommer det inte att gå för att det tar så himla lång tid hem, och om det händer något så kan inte denns föreldrar komma och hämta henne.
jaa, jag kommer att skriva mer för att jag har ju jätte tråkigt.
så ni som vill fortsätta läsa hänger med och ni som inte vill läsa kan avsluta här c(=
jaa igår så gick ju jag i skolan och hade tråk, jag hade matte-prov, det var den nog det enklaste provet jag någonsin har gjort!!
jag visste inte änns att det var så enkelt, jag trodde att det skulle vara mycket svårare än va det var.
provet handlade om kordynatsystem, om ni undrar c(=
och sen så hade jag idrott och då körde vi innebandy, det var roligt, men det var 2 killar som inte passade tjejer...
det tycker jag var lite diskrimenerande, men jag sket i det, jag försökte att ta bollen innan dom...
det var liksom inte bara jag som tyckte det, det var min goriga och gulliga michi som åxå tyckte att det var dåligt av dom..
från och med nu har jag märkt va pappa menar att dom har annan syn på tjejer..
men som jag har skrivit i dom senaste inläggen så har ju ungefär halva våran klass fastnat i Italien, och dom skulle ha tagit ett flyg i onstags med det flyget var inställt så dom skulle ta ett flyg idag tror jag att det var!!
jaa och sen har jag ju varit ute och tagit kort med syrran c(= det var nog det bästa jag någonsin har varit med om idag c(=
meen jag dra nu pallar inte skriva längre c(=



PözzPözz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0