Fly away!!

Sofijah Fly away..

Vers:
Faan nu skiter jag i allt, varför ska jag stanna kvar, de ända jag får är massa värdelösa svar.
Ni säger "allting kommer att ordna sej du kommer att må bra" jag vet att ni bara ljuger för att få mej stanna kvar.
Jag fattar inte varför fan, ni älskar inte mej.
Ni betyder som en låga som har brunnit utan eld.
Jag har försökt så många gånger jag har väntat på tiden.
Men jag orkar inte längre, ser ni inte att jag lider.
Snälla, ta mej här ifrån, bort från denna värld.
Till en plats där allt är underbart och ingen har besvär.
Jag går under varje dag men jag försöker att bli glad.
Nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig av.
Det känns som det är slut nu, för jag orkar inte mer.
Gur lyssnar inte på mej hur mycket jag än ber.
Mina tårar är för många, har förvandlas till blod.
Kanske vore det bäst om bara lilla fia dog.


Ref:
Fly away, oh please take away the pain.
Don´t go back, to the shadows.
Fly away, oh please take away the pain.
Don´t go back, to the shadows.



Vers:
Varför ljuger du för mej har du kollat på min skäl?
Du vet hur mycket skit, ja det innebär.
I mitt innersta rum finns bara djupa sår.
Tiden läker ingenting det har ju gått flera år.
Jag står på min bro och tittar ner emot rälsen, jag tänker "ska jag hoppa" och jagfår en klump i halsen.
Det känns som allt är över nu, som om jag är på botten.
Livet är ett spel och jag fick nitlotten.
Allting känns så värdelöst vill bara komma bort, bort till andra sidan av himlen eller nåt.
Bara känna en känsla av lycka igen.
kunna vara glad och skratta igen.
Det fanns en tid då jag älskade mitt liv. 
Men nu är inget som förr inget e sej likt.
Jag önskar att önskar att jag alndig fötts, nu vill jag bara dö.
Jag duger aldrig till någonting vad jag än gör.


Ref:
Fly away, oh please take away the pain.
Don´t go back, to the shadows.



Vers:
Jag betyder ingenting så vem faan skulle bry sej.
Om jag försvann en dag, nej ingen skulle sakna mej.
Ni skulle ha det bra och slippa mina problem.
Det känns som allt som händer, det är bara mitt fel.
Jag älskar dej mamma, men vad ska jag ta mej till?
Att komma här ifrån är ju det ända jag vill.
Det är hämskt att må så här.
Det finns ingen man kan göra.
Förtsätt att kämpa är det ända man får höra.
Det är svårt att vara stark och hålla modet kvar.
Ska jag leva eller dö har jag änns något val.
Vill komma till himlen och stanna där för alltid, aldrig komma tillbaks till denna fuckt up tid.
Jag Är hatad av så många men älskad av få.
Jag älskar mina vänner och familj å så.
Ni har gjort så mycket för mej å nu vill jag tacka er.
Men jag ska ta mitt eget liv när ni inte längre ser.



Slut!!




men ska dra.



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0