Heej bloggen!!

Heeeeeej bloggen...
Vad har ni för er???
Jaaa jag sitter hemma och har tråkigt....
Meeeeen idag så har jag varit med Amy, sassi och tove....
OCh det var as roligt!!!!
Meeen jaa imorron så börjar ju skolan på riktigt Jipppppi (Nooooooot)..
Meen jaa vad ska man göra!!!
Typ inget..
Meen jaaa som askt jag har ingen dator just nu, så jag får hja den stationära datort, som eeeeeeeeeee typ as seg...
Så det är as jobbitg, det tar typ 10 minuter innan internet och tar typ 15 minuter innan msn är uppe!!!!
Så jaaa man kan inget göra..
Meen jaaa nu ska jag nog dra...
Toves blogg heter: tovesvedlunds.blogg.se
Amys blogg heter: jjustamy.blogg.se
Sassis blogg heter: Puffzz.blogg.se

Såååå men jaaa jag ska dra nu så....



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0