Snart hemma!!!

Heej bloggen vad ahr ni för er då??
Jaa jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge men det är så att jag inte har haft datorn igång..
Meen jaa jag vill lägga in en låt som jag har lyssnat på många gånger....


Du vet vem du är och jag kommer alltid att älska dej men jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå det....'

TACK FÖR TIDEN.. ATLE

Intor:
Shit, ditekt från hjärtat

Vers:
Du, du gör mej glad så kan du le lite mer, hey jag tänkte nu förklara saker om mej själv, mina bästisar som jag har , varför lakar jag på dej när du är helt under bra, jag är en svår person, mina tankar i min skalle bra misshandlar mej, jag måste döda mitt förflutna för att lära känna dej. Jag är fast och förlamad vill vara mej själv men jagas av dramat men jag tänker inte glömma våra fina stunder, ja du kom som ett under men min värld rasa sönder, jag har vart en idiot men jag hoppas att vi glömmer för att jag har gjort, du besöker mej i sömnen..


Ref:
Oo. ej jag hoppas att du ser mej nu, ej jag ville bara väl och det vet , vet du, jag e fast i mej själv och jag förklara nu
Oo, ej jag hoppas att du ser mej nu, ej jag ville bara väl och det vet , vet du, jag e fast i mej själv och jag
förklara nu.


Vers:
Allting e mitt fel, ej jga ångrar mej, ångesten tar mej när jag skriker nej.
men jag e fast i skiten som en missbrukare,kan inte lita på någon jag e helt förstöd, jag måste lita på mej själv för att få min röst hörd, jag är en bra person.
Men jag tvivlar ibland, men jag vet att jag kan, jag ska kriga mej fram, jag ska ta mej till land.
så inte någon annas fel, när jag slås mot mej själv, du e det bästa som har hänt mej, men nu är det slut så jag tackar för tiden å jag går sakta ut.

Ref:
Oo, ej jag hoppas att du ser mej nu, ej jag ville bara väl och det vet , vet du, jag e fast i mej själv och jag förklara nu.
Oo, ej jag hoppas att du ser mej nu, ej jag ville bara väl och det vet , vet du, jag e fast i mej själv och jag förklara nu.


Slut...






Men ska dra nu så..




PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0