Tja Tja!!

Heej bloggen...
Vad har ni för er då?
Jaaa jag gör iaf inte så mycket har mest tråkigt...
Meen vad ska ni göra iadg då??
Jaa jag ska iaf inte göra så mycket förutom att handla med mamma!!
Meen sen så kan man ju skriva att skolan börjar snart, inte så himla kul va!!
Meen jaa man måste ju gå i skolan, man kan ju inte hoppa över den precis..
Men jag börjar i 9:an (JIPPPPPI!!), inte.....
Såå jaa år blir det ju nationellaproven, och jag kommer inte att klara ett ända!!!!
Meeen jaaaaa är det några som ska till The vioce konserten imorron då???
Det ska iaf jag, men as roliga människor!!!!!
Men vad ska man skriva mer...
Det ända man kan skriva är ju att man har varit på ung 2 gånger denna vecka!!
Jaa och vad ska man skriva mer....
Jag har ju varit ute med min pappa i 2 veckor med husvagnen...
Det var kul, vi var på olika ställen som tex, Lidköping, Trollhetan, Fjällbacka mfl ställen, jag kommer inte på dom just nu!!
Meen jaaa vad ska jag skriva nu då?
Jaaaa vet faktiskt inte!!!
Om ni vill att jag skriver något speciellt så är det ju bara att skriva en liten kommentar om ni vill.....
Men jag ska nog dra nu så......







PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0