Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!

Heej bloggen!!!
Vad har du för dej nu då??
Jaa jag har precis kommit hem efter att ha handlat med mamma, så nu sittar jag och dricker kaffe i ett stort glas!!
Men vad ska ni göra ikväll då??
Jaa jag ska bara vara hemma och ha tråkigt..
Men vad har ni gjort denna vecka då??
Jaa i måndags så var jag ju och segla, tidags segla, onsdag tandläkare, torsdag sickla, fredag slappa och lärdag handla och slappa, det är det jag har gjort denna vecka iaf c(=
Meen nu så sitter jag och lyssnar på musik och har precis laddat upp nya låtar på min spotifiy och låtarna är från filmerna: pirates of caribbean, harry potter new moon, kowing och lite andra c(=
Meen nää nu ska jag nog dra och lysssna på min musik c(=





PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0