Länge sen!!

Heej bloggen!!
Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge men det är så att jag har varit jätte trött dom senaste dagarna..
Meen i torsdags så pallade jag bara inte skriva och igår kunde jag inte för att jag var i sickla med mamma och mormor..
Köpte lite kläder....
meen jaa och sen idag så har jag inte gjort så mycket legat hemma och slappat, och haft tråkigt, skulle vara med amy igentligen, men hon hade utegånhsförbud!!!! (för att hon har slarvat bort sina hemmanycklar......)
meen jaa så nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan äta...
Jaag har ju lagat maten c(= (känner mej jätte stålt)..
Meen vad ska ni göra imorron då??
Jag! ska nog ut och göra något!! vet inte vad men någonting..
Sen ska jag nog bara hem och slappa lite c(=
Meen jag ska hem till min mormor någon gång under sommartlovet och lära mej rita och sånt c(=
Men sen ska jag ju till the dentist (tandläkaren).... inte kul, jag bara HATAR TANDLÄKAREN, det är typ det värsta jag vet!!!
Meen jaa vad ska jag skriva mer...
Joo jag kan skriva lite mer om seglingen..
Vi skulle iaf samlas vid stavsnäs vinterhamn..
Båten vi åkte med var typ 102 år gammal..
Den går runt 5-6 tiden, och sen så åker vi i typ 2-4 timmar och sen så stannar vi vid en Ö som hette Svartögla... Meen jag ska äta nu så jag får skriva mer sen..

 

 

PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0