Länge sen!!

Heeej bloggen, det var länge sen jag skrev, jag vet men det är bara så att jag har haft jätte mycket i skolan nu, och då menar jag jätte mycket..
Meen snart är det ju sommar lov (Skönt..), men jaa då ska jag nog skriva lite varje dag c(=
meen vad ska ni göra på sommarlovet då??
jaa jag ska iväg med min pappa någonstans, vet inte vart..
och sen ska jag nog vara hemma hos mamma och vara med kompisar...
och sen ska man ju steka i solen..
meen idag så händer det inte så värst mycket..
Emelie (losas syrrn) kommer hit, hon har fyllt år så vi ska fira henne...
och sen i veckan så är det konsert..... tråkigt, men jaa imorron så kommer jag inte att hinna skriva för att jag kommer inte komma hem fören vid halv 10 typ..
och sen så på tisdag så ar det konnsert igen, men då är det för skolan..  
men jaa och sen på onsdag så vi till grisslinge och bada, och på torsdag är det skolavslutning (jippi)..
meen jaa nu så sitter jag här i sängen hemma hos pappa och har tråkigt..
meen jag ska nog dra nu så..
jag skriver mer sen..




PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0