SOMMMMARLOV!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA äntligen är det sommerlov, ååå vad jag har längtat...
jaa men vad ska ni göra ikväll då??
jaa jag ska iaf till grislinge och ha kul, med mej så kommer michi, betul (en tjej i klassen), iina, aleksandra mfl.
Jaaa jag bra längtar..
men när jag kommer hem efter skolavslutningen, så måste jag städa (boring), jaja, men när jag ska börja dammsuga så blir det strömavbrott så jag kan inte dammsuga (jippi) meen jaa efter en timme eller så, så kommer strömmen tillbaka...
jaa så nu sitter jag vid datorn som ni märker och har tråkigt och väntar på att michi ska skriva ett mess....
meen jag måste nog dra nu, jag ville skriva mer men jag kan inte för att jag ska äta och sen måste jag fixa mej lite innan jag drar c(=
men jag kommer säkert att skriva mer när jag kommer hem efter festen.. den sluter ju vid 24, och jag tror nog att jag kommer att stana tills det sluter så klart c(=
nää nu måste jag gå och äta något innan jag svelter ihjäll..
en liten låt hinner jag lägga in:

Sommerlov solen lysser skönt, sommarlov solen lysser skönt, himlen blå vill jag nå när jag fångats utav vinden sommerlov sköna sommerlov..
Havets vågor sakta rullar in ååå jag känner att sommaren e miiiiiiiiiiiiin.


HAHAHAHAHA jag var tvungen c(=







PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0