c(=

Heeej bloggen, det kommer inte att bli nägot långt inlägg idag, men kanske skriver igen sen.
Men idag så har jag varit barnvakt åt lilla kusinen Stellan c(=
jätte trevligt.
och sen igår så varjag ju på bio och tittade på Last Song, jätte bra, den kommer jag att skriva mer om sen.
meen vad ska ni göra imorron då?
jaa jag ska plugga so och sen ska jag kanske på min mammas konsert c(=
meen jaa, jag har just nu gäster och sitter här vid datorn f***n vad snäll man är c(=
meeen jaa nu ska jag nog gå och vara lite social c(=
meen jag kom ju på en sak att berätta nu, det får ju gå snabbt så klart..
Men när jag och min syrra skulle åka hem från kusinen så råkade vi ta fel buss, vi skulle at en buss som heter 177 mot ekerö, skarpnäck men vi tog en buss som gick mot mösby station, så vi hamnade helt fel..
men sen kom vi på rätt buss och då så blev det ju självklart kö så vi satt i kö i typ 20 minuter, inte så roligt, men sen så släppte det äntligen c(=
så jaa nu så sitter jag är och är osocilan mot mina gäster c(=
meen nää nu ska jag nog ta och dra c(= jag kommer självklart att skriva mer sen c(= glöm inte bort Eurovision ikväll c(=




PözzPözz


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0