HEEEEEEEEEEEEEEJ c(=

Heej bloggen c(=
jag är ledsen att jag inte ahr skrivit på länge men det är så att jag hade NO-prov idag, och jag ville verkligen klara det så jag har suttit och pluggat hela måndagen och igår..
Ja jag hoppas verkligen att jag klara det.. håller tummarna..
Men vad har ni gjort idag då???
Jaa jag har iaf inte gjort så himla mycket, gått i skolan och haft tråkigt...
Men nästa vecka är nog den bästa c(=
Det är nämligen så att vi ska ha tema vecka c(=
På måndag så ska killarna rida och tjejerna ska boxas, på tisdag ska vi titta på bio och något företag kommer och pratar och SEX!!!! JIPPI!!!! Vi kommer få kondomer c(=
Nää jag skoja bara, nää jag vet faktist inte vad dom ska prata om...
Men och sen på onsdag så ska vi titta på någon tunering...
Meen vad ska ni göra i helgen då??
Jaa jag ska iaf till min pappa, och titta på tv, mysa och myssa med hobbe (Min hund) c(=
Meen jag vet faktist inte vad jag ska skriva om nu, jag har skrivit allt jag har i mitt huvud just nu..
Meen nu kom jag på, förra gången jag var hos pappa så smakade jag den nya glassen som heter Magnum Gold!?, min syrra sa att den smakade lakris, men det tycker inte jag!!! jag tycker att den smakar som vanlig choklad med vanilj glass!!!!
Jaa...
Meen nu kom jag på mer vad jag ska skriva c(=
Jag går ju i musikklass, så på min musik så kör vi Paparatzzi och the scientist, och jag ska sjunga solo på båda =P
Det ska bli jätte kuuuuuuul c(=
Meeeen näää nu har jag verkligen inget mer att skriva så nu drar jag nog....









PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0